Az a politológus, aki harminc év múlva az Orbán-rezsimet fogja tanulmányozni, semmiképpen ne hagyja ki a szemlézni kívánt sajtótermékek közül a Magyar Idők nevezetű kampánylap 2017. június 26-i számát. Kétségtelenül olyan vezércikket talál majd benne, amelyiknek minden sora az öröklét után kiált, és szinte látható az életkép, amint a kései, ám szorgos könyvtárosok azon veszekednek, hogy a “média-manipuláció iskolapéldája” avagy a “politikai érdekhazugságok csimborasszója” címke alatt iktassák-e a szóban forgó betűhalmazt.

Sajnos tényleg ezek most a magyar idők…

Mind jól tudjuk (mármint mi, gondolkodó emberek), hogy a Magyar Idők című papírhalmaz nem akkor vétette a legnagyobbat az emberiség ellen, amikor zokszó nélkül tűrte, hogy fákat vágjanak ki a megjelentetése érdekében, hanem akkor, amikor utána a természetből elrabolt nyersanyagot telefröcsögtette ócska hazugságokkal és a legszánalmasabb fideszes pártpropagandával.

A vezércikknek már a címe is hasba rúg: “Megbukott a Jobbik kampányfőpróbája”. De ez még csak óvatos érintés a politikai petting izgató csábításának mutatványa során, később olyan közléseken élvezkedhet a gyanútlan olvasó, miszerint “a Jobbik a 2014-es népszerűségi szintjét sem éri el”. Az pedig már egyenesen orgazmusközeli állapotot okoz a narancsos nagyérdeműnél, hogy ez az egész hacacáré “már a Jobbik felső vezetésében is visszatetszést keltett”.

Forrás után persze hiába kutatunk a nagyívű iromány teljes terjedelmében. Hallomások, sejtetések, ténynek tetsző megállapítások és a szokásos fideszes vágyálmok sorakoznak egymás után: “a kormányellenes lejárató kampány nem érte el a célját”, “nem sikerült áttörést elérnie a Jobbiknak a három hónapja zajló agresszív plakátakciójával”, sőt egy ponton egyenesen maga alá örvendezik a kampánylap, miszerint: “a kormányellenes lejárató kampány mozgósította a kormánypárti szimpatizánsokat”.

Most már csak arra kellene választ adnia eme papírpocsékoló sajtóterméknek, hogy a SIKERTELENSÉG, a HITELTELEN, a VISSZATETSZÉS és az EREDMÉNYTELEN szavak sulykolása vajon miért ennyire fontos, ha olyan kampányról van szó, amelyik pont a Fidesznek jött jól.

Arra kérjük a gondolkodásra még képes szavazópolgárokat, hogy futtassák le magukban a következő kijelentéseket:

– a Jobbik plakátkampánya megbukott
– a fideszes szavazókat aktivizálta
– korrupció gyanújába keverte Vonáékat
– a Jobbik elnökségi tagjaiban is ellenérzést szült

Mi a logikus Fidesz-reakció erre? Véletlenül nem az, hogy “hajrá, fiúk, csak csináljátok”?

Ehhez képest a kormány soha nem látott hisztérikus reakciót mutatva, a saját Alaptörvényét sárba tiporva, ócska és aljas trükkök százaival vert át a parlamenten egy feles törvényt, csak azért, hogy még a nyári szünet előtt keresztbe tegyen a jobbikos plakátkampánynak.

Hát ha tényleg nektek jó, amit a Jobbik csinál, akkor miért nem dőltök hátra, és miért nem kértek egy kávét? Tán csak nem azért, mert az úgynevezett közvélemény-kutató cégeitek csak a szavazóitokat akarják elkábítani, ti viszont nagyon is látjátok, hogy a plakátkampány betalált? Tán csak nem rettegtek tőle, hogy végre igenis kormányváltó hangulat közeleg, és ráadásul létezik egy olyan párt, amelyikről elhiszik az emberek, hogy le tud váltani titeket, alig tíz hónap múlva?

Rettentően furcsa érzés volt a balliberális honlapok hozzászólásait olvasni, és azt tapasztalni, hogy most már gyakorlatilag egy egész ország van ellenetek, egy egész ország kéri ki magának azt a bolsevik tempót, amit diktáltok. És még véletlenül sem a Jobbik tehet arról, hogy rólatok most már csak egy szó jut eszébe az átlagpolgárnak: Takarodjatok! Viszont most már egyre többen ismerik fel, hogy a megvalósításhoz csak a nemzeti pártban van elég erő és potenciál.

Szívjátok fel magatokat alaposan, mert a Jobbikról a közeljövőben egyre nagyobbakat kell hazudnotok. Nem lennék a közvélemény-kutató cégeitek vezetőinek helyében.

Bogdán Szabolcs
a Jobbik Hajdú-Bihar megyei sajtófőnöke

szebbjovo.hu